städar städar städar

hellu :D
just nu håller jag på att städa mitt rum, vi får ju gäster sen vid sex.
släkten kommer och ska fira mig , hehe (a)

igår var en vääldigt jobbig dag i skolan, först på morgonen hade vi simning och jag simmade 42 längder !?
haha, så jag fick mvg. stolt.
sen lämnade jag och emma in det snyggaste no-arbetet som någonsin gjorts... inte snyggt men bra...
skit samma, vi blev lite stressade där på slutet.
sen hade jag samtal som gick suuuuper, tog typ bara 8 min, haha x)
på kvällen var det ju fotboll by night, så jag och ellen åkte dit vid typ halv nio, men det var tråkigt där så vi åkte hem till ellen istället och kollade på idol & drack cola & åt popcorn och godis och hade det supermysigt.
härligt mening där va..
jag älskar dig ellen berglund ♥

nee, nu ska jag fortsätta städa så att jag blir klar nån gång, pusss

Kommentarer
Postat av: Veronica Eriksson

Sv: Det är synd att vi fungerar som vi gör.

Men bra att du tycker om det jag skriver, det värmer, tack! :)

Kram!

2010-10-30 @ 15:17:33
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0