nu : SUSSA ♥

gókväll allesammans :D
det blev aldrig nåt nyk idag , blev lite kaos sådär , orkar inte berätta detaljerat , men jaja .
var iaf inne hos mormor & morfar där kusinerna också var , mycket trevligt hade vi med en massa god mat !

grattis bästa mormor !

sen på vägen hem så stannade vi på ica maxi och handlade lite .
jag köpte lite behövande småsaker , 4-pack linjerade skrivblock , vantar & tuggummi ....

nu har jag nyss ätit en bit paj och ska när som göra mig i ordning för sängen .
har under kvällen suttit och fixat maaaassa bra & nya låtar till datorn , som jag imorn ska fixa över till mobilen , om jag inte gör det nu ;)
iaf , imorn efter skolan ska jag och matilda ha en riktig seriös pluggardag .
haha , låter riktigt frestande ,eller ?!
men har aaasmycket i skolan just nu , och mer kommer det säkert bli , här är allt jag har (just nu) :
engelska läxa (pronomen)
svenska prov
tyska läxa (asmånga glosor)
matteläxa
no prov
matte prov

låter ju skitkul , verkligen -.-
så vi ska plugga som bara den imorn alltså .
sen på onsdag ska vi shoppa loss , vi är ju miljardärer (miljonärer) , eller hur snuttan ? (a)
nu ska jag inte tråka ut er mer , vi hörs , godnaaaattt ♥

väcker minnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0