äääälska rubriker ♥


nu ska jag skriva om dagen igår .
det började med att jag & frida åkte in till stan ,typ vid tolv nånting .
haha , var astrött så orkade inte prova så mycket först , men sen så vid typ halv tre , en och en halv timma innan dom stängde , då jävlar blev det fart på ossss !
men blev ändå inte inköpt det jag behöver , väska , halsduk & jacka -.-
istället blev det två tröjor , en jättemysig stickad grå från hm , sen en vanlig , typ tröja/tunika ? randig också från hm.
men det var såhär att jag hittade ju en rund ,svart halsduk som jag ville ha , på hm , för bara typ 70 kr,så då tänkte jag bara , yeeeeeeeees , typ ....
sen tog jag med den till provhytten med lite andra kläder också , för jag ville se hur den såg ut i spegeln ;O
men sen när jag hade provat alla kläderna så sa frida : prova halsduken nån gång då !
och jag ba : juste , den hade jag glömt bort ...
men jag hittade den inte någonstans !
jag gick tom. ut och letade överallt där vi hade vart , men den var ingenstans !?
så jääävla superduperuber klantigt , en grej som bara kan göras av sofia dahlbeck .
och det värsta av allt : det fanns bara EN enda svart halsduk kvar , resten var blååå !

så det var min lilla historia , jag kom aldrig hem med en halsduk ...
iaf , matilda ringde mig när vi var på stan och frågade om jag ville gå på bio med henne & ellen , självklart ville jag det .
så jag gick till mormor och morfar och väntade på att dom skulle komma .
det blev att se , i rymden finns inga känslor !
så jävla skööön & underbar film , rekomenderas verkligen !
och nu sitter jag här och taggar till match , oik - ifk 97 .
KROSSSSSSSAAA !

matchen är vid halv fyra , och efter den åker vi direkt till nån konfa-grej , typ gudstjänst elr nånting blabla .
vi ska va i kyrkan typ halv sex , så det blir att skynda på !

kommer kanske inte skriva mer idag , få se om jag orkar -.-

nu ska jag fortsätta skriva lite på no:n , sen får vi se .

ojojoj vad mycket text det blev då !

då ska jag sluta nu då , vi seeees , pussssss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0