sista för idag

tänkte bara slänga in några bilder innan jag typ dör av trötthet.
blir att ta bort sminket, borsta tänderna och krypa ner under täcket, gosh så sköönt !
kvällen blev riktigt lyckad, åt goood kinamat, kollade på film och åt glass.
fick en massa pengar och annat smått & gott, jag älskar er min underbara familj ♥

nu är jag fjooorton. väldigt stor skillnad ,huh ?
inte direkt....
haha, lekte lite.. ;)

här med...

sådär ja, imorn kommer kusinerna hit !
vi hittar förmodligen på nåt skoj.
nu måste jag sova innan jag seriöst dööör , men vi hörs babes.
kanske fixar med designen imorn, vill göra om helt ,men är inte expert, skitsamma.
puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0