packar till fotbollscupen

everything changed so fast, i don't follow
go'kväll . just nu packar jag inför cupen imorn, ska samlas tio över sju. på morgonen. jag skojar inte...

haha, sen ska jag fixa min macka, så måste jag kolla lite på tv innan jag ska sova.
måste va liite trött iaf.
ska spela cupen i eskiltuna imorn hela dagen, så bloggar förmodligen ingenting ..
men ska fixa iaf ett tidsinställt inlägg - om jag hinner.
har faktist varit duktig och gjort om min design totalt, vad tycks ?
nu får ni faktist börja kommentera bättra tycker jag så börjar jag blogga mera !
har typ inte pluggat ett skit idag. som jag skulle gjort.... bara läst igenom rapporten.
jag va med matilda en stund förut, inte länge , men vi typ kolla på tv, snacka, skratta & åt lussebulle, haha, älskling (a)
nu måste jag sluta om jag ska hinna göra allt innan klockan blir allt för mycket, puss & hej leverpastej.
nämen, gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0