ny design + bilder

helluu, håller på o grejar med en ny design, kände att det faktist var dags nu.
är inte klar med den på långa vägar, jag & klara ska ut och ta lite nya bilder också.
sitter just nu och försöker komma på ett bra slut på min deckare, men min hjärna är tom...
nån som har nåt förslag?
aja, nog om det.
idag ska jag städa rummet, plugga & fixa designen+nya bilder.
känner att jag borde börja lite nu om jag ska hinna, sitter fortfarande i pyjamas och en bulle på huvudet.
snart är lovet slut också... känner att jag skulle behöva minst en vecka till, orkar verkligen inte jävla skola igen, nämen det blir väl att plugga ihjäl sig dårå.. ååååh -.-
igår var jag i nyköping med bästa lovisa strid .
skitlängesen vi va så vi hade riktigt skoj.
kom hem med en maaaassa behövande bra saker.
bilder får ni snart.
det blev iaf.
svarta jeans | två skortor (rea) | ett par skor | ! en skinnjacka ! | puderborste, puder, ögonfransböjare, parfym och lite smått |

det var ungefär det , som sagt, det kommer bilder snart !
nu ska jag försöka skriva lite på min deckare, sen ska jag fixa mig.
men vi hör bebisar, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0