mina brudar är bättre än alla andra, bara så att ni vet!

jaha ja.
bara så att ni vet är matilda edlund, fanny myrbakk, emma blomqvist & ellen berglund helt sjuka.
men jag älskar dom ändå ♥

igår påväg till träningen cyklade jag med ellen och matilda, när vi va vid tempo stannade matilda och ba: jag har glömt mina fotbollsskor.
så vi cyklade skitsnabbt tillbaka . klockan var typ tio i ?! så jag blev lite stressad.
när vi var påväg tillbaka så svängde ellen in vid lokalen och ba: hallå, hör ni musiken, jag tror linda har fest här idag, vänta jag ska bara gå och säga hej.
men när vi kom in i lokalen så stod alla där och typ skrek GRATTIS !
hahaha, fan vad chockad jag blev och det första jag sa var typ: fan vad ni är sjuka !
den kvällen/natten kommer jag sent glömma.
vi åt, grät, skrattade, dansade, tog kort, kramades och hade det superbra !
vi gav upp när ögonen svek oss runt sju kanske, (på morgonen).
så man kan ju säga att jag är liite trött nu, ha ha.
JAG ÄLSKAR ER ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0