toppen helg !

kom nyss ut ur duschen ,så nu sitter jag här i pyjamas ;)
helgen var toppen !
lördag - vi spelade ju match mot vingåker , & vi vann med 8-0 !!
haha , jaa , det är sant , så jävla härligt ,med en vinst till !
sen efter matchen så kom matilda till mig , & vi åt och så.
sen bestämde vi oss för att vara nyttiga , så vi åkte till tempo och köpte en massa goda frukter ,haha , och glass till förstås ;)
efter ett litet tag så åkte vi till ramdalen för att möta ,fanny,emma,johanna & sara j.
vi gjorde inget särskilt , skrattade mest .
så gick vi till p-lund (peterslund) och satte oss i kompisgungan & snackade om allt mellan himmel och jord , efter ett tag kom också pon , blev väldigt många skratt , må jag säga :)
vid ca. tio-tiden gick jag & tilda hem till mig för att göra vår goda fruktsallad .
haha , sen satte vi oss framför tv:n & kollade pocahontas , disney in my heart .
haha .
brudar - ni får mig alltid att må som bäst , ni är underbara 
idag har vi faktist inte gjort någe speciellt ,vi har mest varit ute , hoppat studsmatta , kört fotboll .
jaa , och nu ska jag gå och lägga mig , är super-duper-yper -tröööööööött , Zzzzzzzzzzzzzzzzz ;)
så jag säger väl godnatt nu , pusssssssss <3
juste , vi ska till våtmarken imorrn , wiihoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0