tagga tagga taaaaagga nu tjejor !

kvällen blev riktigt lyckad , vid femtiden mötte jag sara vid bommarna , så cyklade vi till ramdalen och började kolla på P-96 match , sen kom några andra också och fanny och emma , tack emma för lånet av tröjan förresten , puss :*

men efter ett tag blev det så kallt så jag sara och dom andra , utom fanny och emma gick in till ramdalen och satte oss i fåtöljerna och snacka , eller jag o sara snackade inte , men dom andra snackade på för fullt om sina jävla moppar och datorer , haha , lite kul att höra på faktist :P
fast jag och sara satt nog mest som frågetecken hela tiden ....

sen var dte dags att cykla hem och äta , hemmagjord pizza , muuuuuums .

haha , och nu sitter jag här och försöker tagga till ordentligt till matchen imorn , vi ska ju samlas klockan tolv vid ramdalen , så jag ska *försöka* gå upp vid halv nio ngn gång , så att jag hinner äta både frukost och någin lätt lunch , innan jag sticker , u knooooow ;)

så , ska gå och tvätta bort sminket nu , sen ska jag nog kolla på tv ett tag , sen blire nog sängen ,för min del , så att jag orkar gå upp imorn bitti , men vi ses väl då , pussar och godnatt-kramar på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0