oxelömarknad + matchen

hej allihoppa , sorry om jag inte skrev ngt igår , men jag orkade och hann inte ...
det var ju iallafall oxelömarknad :)
lite blött , regn heeela dagen , tråkigt , men kul ändå , det går ju inte att ha tråkigt med så bra brudar !
det blev köpt en väska , lite missförstånd där , så jag är inte alls nöjd , men det är väl jag i ett nötskal...
jaja , efter det så åkte jag hem , typ tog det lugnt ett tag , sen vid sju åkte jag fanny och matilda till ellen , för att äta tacos , muums , senare kom också emma .
vi tittade bland annat på matchen , sevilla - barcelona !
haha , sen tog vi en massa kort och skratta en massa !
haha , tack för en underbar dag tjejor ! :)

och idag så har vi ju då spelat match , som rubriken säger ;)
jag kom inte ihåg vilka vi spelade mot , men det blev iallafall typ 13-1 , till oss , trooor jag ...
haha , det var kul , men vi hade inte alltid så jättebra spel , men men.
och i slutet fick jag spela anfallare , var nära på att gör mål , meeeeeeen . 

jaja , och nu är jag här hemma ,och sitter här , ska nog sätta på en film eller någe ;)
och imorn är det skola igen , baaaaaajs -.-

pussssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0