om helgen, 14/5 - 16/5

så ja , nu ska jag äntligen berätta lite om helgen .

det började med fredagen , ellen fyllde ju år då , så vi (resten av tejejerna : emma, fanny, sara, matilda och jag)
bestämde att vi skulle fira henne , så vi hyrde lokalen på nyponvägen, igen ...
emma hade sagt till ellen att bara dom skulle sova ,hos emma .
men icke sa nicke ...

så , på fredagen efter skolan så cyklade jag emma matilda o sara till stan , för att handla ,vi sprang runt på både netto och ica , i evigheter ...
haha , två timmar tog det oss , men kul hade vi iaf .
haha .

sen lite senare gick vi till lokalen och fixade allting .
när allt var färdigt så tog vi fannys skottkärra med oss hem till emma, där gömde jag sara matilda och fanny oss ;)
så , när ellen kom till emma satte emma på henne en halsduk för ögonen , och vi sprang upp från gömstället med skottkärran , så satte vi henne i den .
men vi fick vara knäpptysta (även om det inte gick ibland ...) , eftersom ellen inte visste att vi var där .

haha , biten vi gick till lokalen var jätterolig , haha , när emma skulle försöka ta sig över en trottoar-kant med ellen , HAHAHA !

och resten av kvällen blev helt jävla underbar , och jag menar det verkligen .
jag hade sååå kul , ni är fan bäst !

men man kan ju säga att vi vra lagpm trötta på lördagen , haha , men har man varit uppe till fem så är det väl inte så konstigt då !
och vi var ju tvungna att gå upp typ klockan tio , för att nyckeln till lokalen skulle vara inlämnad senast klockan tolv , och vi skulle ju städa upp allt innan ! >.<
men med lite sammarbete gick det ju suveränt .

senare den lördagen så var jag med syster , sov sen hos henne också , mycket mysigt hade vi det .
men vi var ju tvungna att gå och lägga oss tidigt , eftersom vi skulle ha match på söndagen , mot ? nykvarn ,tror jag ...
så på söndagen var det match , vi förlorade tyvärr , inget bra spel alls .....

jaja , ny dag , nya tag !
hihi ;)

och jaa , sen har veckan bara rullat på ... :)

här får ni lite bilder från fredags (inte världens bästa) men tyvärr inga från själva kvällen , eftersom eööen och fanny tog alla med systemkamerorna , men ska be dom skicka bilderna , så dom kmr förhoppningsvis upp här så småningom ;)








sådär ja , det var alla från promenaden till lokalen ;)

ska försöka ladda upp en video på fanny sen , från idag , hin ska öppna en läak-flaska.

haha ,när vi cyklade så hittade vi två o-öppna banankolor på vägen , under bron och vi tog dom , haha, såklart !
vem skulle inte gjort det liksom ?! ;)

neej , nu ska jag sluta , blir nog ett till inna sov-dags , pussssssssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0