nypan med emmou :)

hejsan alla glada !
kom typ nyss hem från nykp , var dr med emmou (det smeknamnet har hon fått av lilla mig) .
haha , vi hade jätteroligt , jag köpte en kofta , från h&m , på rea, så den kostade bara 100 kr.
sen köpte jag ett blå/lila linne ,från h&m och en svart ibkiniunderdel , också den från h&m .
hann inte köpa mycket mer, men skulle behöva :
något till avslutningen , jeansshorts , bikini , bh , parfym (eftersom klara har tagit slut på alla mina tre)& lite annat smått & gott !
men men , blir nog att åka in ganska snart igen (hoppas jag) , fast jag vill hellre till norrköping ,såklart , men vi får la se ;)
jaja, skoldagen var iaf okej .
engelska - so - lunch - no - musik - slut .
på engelskan fick vi tillbaka våra prov , jag fick 83,5 poöng , och max var typ nåt på nittio ?
men jag är så jävla dum , hur faan kan man vara så dum så att man skriver att grät = crie , ett slarvfel , jag glömde d:et .
haha , det var några sånna typ av slarvfel , men men , VG är ju också toppen , så jag är ändå jättenöjd !
sen so, då kollade vi på en film , som typ hette guru ?
sämst , men jaa.
sen lunch , korv & potatis-mos ,och så no , prooooooov , det gick väl faktist helt okej för mig , men frågorna var lite skumma bara :/
och så musik , vi körde någon musik-tävling , haha , så kul har jag nog aldrig haft på en musik-lektipn förut , HAHAHA x)
jaa , det var min dag det , nu ska gå och äta mat , men vi "ses" väl , kanske blir ett till inlägg ,men det får vi se , pusssssssen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0