mina brudar är underbara ♥

jag är glad glad glaaaaaaaad & så j*vla taggad !
match idag , klockan tre , samling kvart i två ,mot vingåker FF .
fan vad kul det ska bliiiiiiii ! :)

kvällen igår vart toppen ,den spenderades med , fanny ,emma & matilda .
först efter skolan solade jag ju ,som jag sa , super-duper-skönt ;)
sen lite senare åkte jag hem till fanny ,där var också matilda , så jag var med dom .
vi bakade jättegoda muffins , körde eye-toy ,haha , och buz , jättelängesen !
men kul hade vi ,som alltid ;)
haha , sen vid typ halv åtta skulle jag & matilda hem och äta .
men vi cyklade tillbaks typ kvart över åtta igen .
då hämtade vi emma vid jogersö (med båten) ,haha , lite krångel där , men vi tog oss iallafall framåt !
sen resten av kvällen så badade & bastade vi , och såklart så pratade så som bara vi kan , jättehärlig kväll , med årets första dopp !
sen åkte jag & tilda hem vid ca. elva ;)
jag älskar er flickor , ni är guld värda ! 

pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0