hinner aldriiiiiiiiiig ...

hej ,sorry om jag aldrig skriver längre , men har varit upptagen med en massa annat , men som sagt , jag skriver bara när jag har ork , tid och lust .

helgen var fullproppad , orkar inte skriva om den just nu ....
skriver nog imorn , när jag är piggare ;)

dagen har varit toppen då mitt humör var bäst hela dagen , som sista lektionerna så skrattade jag åt typ vartenda ord ngn sa , haha , alla sa att jag hade rå humor , men det är ju mig vi snackar om , eller hur ? ;)

menmen , direkt jag kom hem så gick jag ut på baksidan och la mig i solen, mycket uppskattat må jag säga !
låg där i kanske 2-3 timmar , ooops , tiden bara rann iväg , men det var ju sååå skönt ;)
och sen så grillade vi okså , mycket mumsigt , sommarkänslorna börjar äntligen kommafram , HEJ HEJ SOMMAR !! :)

nu orkar jag inte skriva mer , ska tvätta bort sminket och borsta tänderna , sen blire bara att krypa upp i sängen .

pussar och godnatt-kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0