har ingen luuuuuuuuuust -.-

sorry att jag inte bloggat på länge , har verkligen inte haft lust, tid eller ork ....
jaja , but now i´m back on track !
dagen har varit ganska lugn , slutade runt kvart över ett sådär , cyklade hem , åt mellis .
och så har jag faktist varit duktig att göra klart tyskan , och träna på glosorna tills imorn , så det är iaf klart nu !
sen gjorde jag lite engelska och lite svenska , mycket prov nu ... tyvärr :(
efter det så satt jag typ ute på altanen och typ *solade* , men det blåste för kallt så jag gav upp ...
då gick jag in och läste istället , sen så ville mamma ha hjälp med att steka pannkakor , så jag hjälpte till !
haha , jag känner mig duktig , kanske ska bli kock ? (a
neje , skoja , men ikväll är det andra avenyn , wiiiihooo !
alltid bääääääääst ! :)
nej , nu ska jag inte svamla mera , pussssssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0