glass & film

hola !
kom hem från skolan typ tio i tre , skönt , vi fick sluta fem över halv idag , mycket bra !

haha , ganska skön dag faktist , förutom på gympan, då vi hade orientering , jag & emma var ...
det första vi gjorde var att sätta oss på trappen och lista ut vart vi var , och åt vilket håll vi skulle ha kartan , det gick inte så bra , kan man säga , men tillslut kom vi iallafall ivägf , och ingen av oss är sådär jätteförtjust i skogen ...
ni vet , ormar , spindlar , allt sånt ;)

men jaja , vi hittade iallafall två sycken kontroller , med lite tur + att vi hade typ gått vilse ? massa gånger ...
jaja , när vi kom fram till defne sköll vi på att vi hade sett en lik-bil , och det hade vi , på kyrkogården , fy faaaaaaan , säger jag bara ! :O

nu ska jag sätta mig med en skål med min favvo-glass , vanilj och krossad choklad , och sätta på en bra film eller ngt ;)

pusssssss <3
________________________________________________________________________________________________
imorn är de pxelömarknad med bästa brudarna , wiiihooo ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0