.

jag har super-duper tråkigt !
har jättelust att åka in till nykp och shooooooooppa !
behöver en massa , måste titta på en klänning till skolvaslutningen också...

haha, intressant , ja vet !

dagen har varit väldigt kort .

engelska - so - lunch - no - musik - sluuuut

på engelskan hade vi prov ,det gick väl hyfsat antar jag .
sen so ,som vanligt , lunch , på no:n var inte karin där , men ohn hade lovat att vi skulle få kolla på film idag !
men sen när vi kommer til klassrummet så ska vi ha Kina , och hon säger att vi inte kan det , för att det finns ingen tv i det klassrummet , det är väl för faan bara att byta klassrum dåe !

eller ?
ååh , jag blev såååå arghhhhhh >.<
så vi fick typ ha en frågesport/tävling om biologi istället , hu kul är det på en skala 0-10 , 000000000000000.000000

hahahaha . jaja , nog med det , sen musik , kul , jag körde gitarr , haha , proffset här, nejmen , jag vill lära mig mera !
sen var det sluuuuuut .

och nu sitter jag här då , ska förmodligen vara med sara lite senare , när hon kommer hem från nyköping ...
haha , tror jag ska beställa lite kläder nu , kolla efter en fin klänning ,kanske lägger upp lite bilder sen , om jag orkar ... pusssssss <3

Kommentarer
Postat av: sandra

från vilken sida kollar du avslutningsklänningarna på?;o

2010-05-12 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0