duschen, snaaaaaaaart ;)

skoldagen var väl bra , som alla andra måndagar . tråkig och lååååång ...

först , no - so - hemkunskap - lunch - matte - svenska - klassråd .

på no:n var det som vanligt , stööööööökigt .
på so:n kollade vi film , life of brian ,så jävlaaaaaa tråkig , inte alls min humor , bara ibland ;)
sen hemkunskap , då hade vi typ "prov-lunch" , jag & maggi gjorde kassler & skink-paj , den blev faktist heelt okej ...
och sen matte , trååååkigt , svenska , vi kollade film - bättre det än att jobba iaf ;)
och sist ,klassråd .

jag borde duscha nuuuuuu , men jag orkar inte , tyvärr ...
träningen gick väl bra för mig , vi körde bara i en timme , för att herrarna skulle ha match -.-
så vi hade teori i slutet ;)

nu orkar jag inte skriva mer ,det här blir nog sista för idag , kanske :)

puss & godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0