tyska tyska tyska tyska , det går sämst :(

faan !
jag har typ inte tränat på tyskan på helaa dan , det skulle ju göras men , jag hade det så kul med sara , så för ett ögonblick så glömdes glosorna bort *

aj då , men nu får jag kämpa som bara den för att kunna åtminstonde dom flesta :P

haha , klant jag e , jag vet :D

men snart ska man iaf äta , sent , jag vet -.-
sen ikväll , som vanligt , dagens höjdpunkt : ANDRA AVENN ! wiiiihooo ! :D

haha ,äntligen , igen , fast nu kan jag inte smsa med ellen under tiden *som vi brukar göra* , för hon är typ i england ... :(

aja , jag klarar mig nog .

det här blir det sista , så jag tar det nu istället , puuuss och godnatt , söta drömmar (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0