Syster ♥

det är alltid lika roligt när vi är , det kan inte bli en enda gång utan skratt när man är med dig !
vi är så lika , men ändå olika .
du är den som jag ser upp till allra mest !
alla roliga idéer vi har , varje gång vi är händer alltid något nytt och kul !
du är som solen som aldrig slutar skina  !
alla minnen - om jag skulle rabbla upp alla skulle det bli flera hundra sidor !
du är en del av mig , och utan dig matilda , så hade jag inte varit hel !
det går inte att beskriva med ord hur mycket jag faktist älskar dig , <3
jag vet precis allt om dig -och du likaså , om mig !
jag vet precis hur du tänker , vad du vill , allt det ser jag på dig !
det går inte att tänka på ett liv - utan dig !

tre år med dig - bästavän , och jag hoppas att det kommer bli mer ! 

Matilda - du&jag - i all evighet ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0