städa -.-

hejhej , nu ska jag nog börja fixa mig , vet inte vad som ska hittas på idag , eller joo , jag ska iaf städa rummet !
....
väldigt kul... men det behövs faktist ;)
jag har blivit ännu förkyldare under natten , och hostan blir ju bara värre för varje dag som går !
känner mig inte alls tipp-topp just nu ....
kanske tom blir att stanna hemma från skolan imorn , men det är bara att vänta och se , allt kan ju förändras , eller ?
haha , en sak jag tror jag ska göra är att gå ut och ta en promenad med mamsen i det vackra vädret !
man måste väl ändå få lite frisk luft , även om man är *halvt* sjuk ? ;)
nu ska jag fixa i ordning mig , det kanske kommer outfit bilder senare , kanske , för jag är ju så smart så jag har ju förstört min kamerasladd , jag skulle dra ut den från kameran , men den var så seg så jag typ böjde den ?
så då gick den typ av , men den kanske funkar änd , men får väl se :P

så , se ya , kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0