snacka om träningsvärk ... -.-

nu har jag inte skrivit på väldigt länge , men jag har inte haft ork , lust eller tid ...
så jag skriver bara när jag vill ;)

aja , hela helgen hade vi ju fotbollscup :D
det var faktist jättekul !
bara det att vi förlorade alla matcher utom två , ena vann vi och den andra blev oavgjord .
och synd att vi förlorade sista matchen idag ... mot harg - match om tredje/fjärde - pris .

så nu har jag jävligt mycke träningsvärk , man orkar ju för fan knappt gå ! :S
och då ska vi inte snacka om imorgon , då kommer jag inte kunna gå upp från sängen ....

det blir nog sängen tidigt ikväll för min del , jag är jättetrött , men det är ju inte så konstigt , fem matcher på en helg ... ;)

nu ska jag nog forsätta kollla lite bloggar och glo på tv :P

vi ses , kyssar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0