sjukling... :(

jag hatar att vara sjuk !
ååh , skolan idag var en av dom jobbigaste på lääänge !
jag vaknade idag med världens slemhosta (stavning ? ) , halsont och helt seg , jag tänkte stanna hemma , men ... + att när jag tittade ut genom fönstret så var det typ snö-st
aja , först hade vi svenska , språk , teknik ( kina hade tappat bort min, maggis och stellas luftballong så vi fick jobba med fysik istället ! -.-
sen matte , fick tillbaka matte-provet *stolt är vad jag är* , hatar våran klass ...
sen lunch , pannkaka ! , för en gångs skull :D
sen idrott , vi dansade ! typ amerikansk och rysk folkdans lr ngt !
snacka om tråkigt .
sen så hade vi engelska , fick tillbaka grammatik-provet ... det gick inte alls så bra , jag är inte nöjd :S
sen var den skoldagen slut !
usch , när jag kom hem hade halsen blivit ännu värre , och nät jag kollade tempen så hade jag lite feber ... buhuhuhu , så bara för det så kan jag inte vara med och spela imorn :´(
bajs !
åååh , fan också !
aja ,  har nyss ätit tacos och senare blire nog let´s dance + mys med familjen !
jag och matilda hade tänkt sova idag ... men dom planerna ändrades ju snabbt ..... :(
men nu ska ja inte låta mina bekymmer gå ut över er längre , hoppas att iaf ni får en lungn och härlig helg ( utan sjukdomar ) haha , kysss , se ya !



Dagens outfit / facelook
Osminkad ...

Vitt bas-linne - H&M
Svart långärmad - fått av älskade kusinen <3
Sjal - lindex
OIK - byxorna

pusssar ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0