Promenad ♥

hej igen , sara smsade precis och frågade m jag ville gå på en promemad med henne !
och självklart ville jag det , det är alltid lika skönt .
som jag sa förut så skulle jag ju gå på en promenad med mamma , men det blev aldrig av .. :/
och även om man är jätteförkyld och hostig så måste man väl få frisk luft !?

faaan , jag hade tagit en massa bilder förut , och sen när jag skulle föra över dom på datan så kommer jag ju på att kamerasladden är trasig !
ååh , hoppas bara att det går att köpa en ny , jag är så jävla klantig !
så ni får dagens outfit - bilderna från den proffsiga mobil-kameran istället ! :/

aja , måste ringa till sara nu , ha det bra , kanske skriver mer sen , kysss ♥

Bilderna :









haha , fint :P

outfit / facelook :

vitt bas - linne
svart kofta
blåa jeansleggins
*halsband jag fick när jag föddes*

pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0