pluugaaaa -.-

hejhej , nu sitter jag här igen med läxboken framför mig :s
SO:n , asså jag säger hela tiden att jag ska plugga till provet , men jag gör det ju aldrig , jag bara skjuter upp det helaaaa tiden ....
fy på mig  !
men nu SKA jag iaf göra so ...

dagen har varit okej , först språk , vi hade läxa , men jag kunde bara glosorna , typ inte meningarna , eftersom jag hade glömt att läsa själva texten .... :/
sen hel (tjejsnack) , bild , lunch , matte och sist men inte minst , slöjd ! :D:D
jag och emma kom lite försent , vi hade varit nere på stan .

kan inte vara med på träningen ikväll .... :( jag MÅSTE göra SO , för jag har fullt upp hela helgen :P
fan vad jag längtar tills imorn asså !  hahaha :D
fast emma är nog mer nervösare ... :P
aja , nu har jag inte mkt att skriva , ni får ingen bild på dagens outfit/facelook idag heller , jag vet jag laddar nästan aldrig upp bilder längre .... jag orkar inte , men jag ska försöka bättra mig ;)

men vi seses o höres ,  kyssar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0