onödigt inlägg ...♥

heej , hata det här , det har typ inte gått att logga in på blogg.se på hela förmiddagen , så därför har jag inte skrivit ngt .... :/
ehm , min dag har hitills sett ut såhär :
vakna , klockan halv åtta -.- , tänkte gå till skolan idag men mitt jävla huvud , shit asså !
de är som ett jävla helvete där inne , det bara bankar och bankar ...
men nu har jag iaf tagit en alvedon , så det är iaf liiiite bättre ;)
sen så småningom (stavning ?) så åt jag frulle , sen typ tv , data ... osv osv .
fast lite nytta har jag faktist gjort hitills !
jag har tränat på tyska - glosorna som in i helvete , haha stolt man är då ! ^^
o snart ska jag ta mig en låång varm och skön dusch :D
sen blire nog krypa upp framför tv:n med en film , och gärna en kopp té till min cp - hals ... -.-

jaja , egentligen har jag som vanligt inget intressant att skriva , så jag slutar nog med mitt babblande nu ...
och tar och hoppar in i duschen istället !
haha , kyssar <3



haha , en gammal och oseriös bild på mig - hos bästa sysslingarna  ♥


Kommentarer
Postat av: ellen is the best (:

puss <3

2010-03-20 @ 13:59:52
URL: http://eellenliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0