jävla fucking rubrik - jävel !

ursäkta dem fula orden , men seriöst , men kmr väl inte på en rubrik till varenda jävla inlägg ?!
eller , är det kanske bara jag som inte gör ... ? :S

haha , jag fick ett litet utbrott , förlåt att jag lät det gå ut över er ! ;)

nu har man nyss kommit hem från träningen ( eller rättare sagt , löpningen ! )
haha , gud vad skönt att få lite motion igen , nu är det bara att tagga tagga tagga till matchen på söndag eller lördag ?
haha , nu ska jag hoppa in i duschen och duscha läääänge och varmt , tills mamma ropar att det är mat .... ;D

så vi ses , kyssss <3

det kommer nog ett till inägg efter duschen som handlar om syster ! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0