hem ljuva hem ♥

nu har man typ precis kommit hem från den underbara alicia :D
vi har inte gjort någe särskilt , eller en glödlampa exploderade och alicia fick en stöt så att jag skrek :O
läskigt värre asså ....
sen har jag på någe konstigt vis fått nagellack på byxorna och i ansiktet , alicia skulle måla små blommor och sånt på mig :P

haha , och nagellack går ju inte precis bort ... ajdå sofia  !
vi hade tänkt att åka ner och titta på matchen , men så började det snöa !
fan också ... jag vill ha SOMMAR här NU !

aja , nu ska jag nog titta på tv , jag vet inte vad , men nåt bra finns det väl alltid att kolla på :P
jag blev sugen på fruktsallad också ... det ska jag göra ! muuuums :D

kyssar ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0