heeeeejsaaaan !

hejsan , nu sitter jag här och försöker träna på tyskaglosorna tills på torsdag :S
haha , på glosboken , det kan jag faktist tipsa er om ! det är jättesmart :D
jag MÅSTE träna lite på SO:n också , om jag orkar , vi körde ju spinning förut , och nu är jag super-duper-trött.... -.-
haha , bra kämpat ändå brudar  ! nu ser vi till och vinner på söndag också , eller hur ! :D

juste jag skrev ju förut att jag skulle skriva en liten text / dikt om matilda , ni får kalla det vad ni vill , asså jag ska det , men det har bara inte blivit av , måste ha orken att göra det först :P

imorn är det skola igen dårå .... och sen slutar jag tidigt !

har inte mycket mer att skriva nu , ni får ingen bild idag , tyvärr :/
meen , godnatt , sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0