hata skolan ! >.<

shoo bree allesammans !

tråkig skoldag ... som vanligt dårå ;)
först NO , haha , den lektionen var kul , vi hade sexualkunskap xD
haha , sen SO , vi ska för fan ha prov på onsdag nästa vecka ? fattar verkligen ingenting om jävla romarriket ...
sen hemkunskap , gjorde ngn äcklig gratäng med potäter .... sen lunch , matte , jag glömde hörlurarna hemma , så det gick ju jättebra -.- jag jobbade typ två tal på en timme !
hehe , sen svenska , jag skrev faktist klart min bokrecension  , tjohoo !
sen sist men inte minst klassråd ...
nu är jag hemma , och äter macka , och ikväll blir det äntligen träning , haha , jag har längtat ! äntligen ska man få lite motion igen  ! :D

nu har jag inget mer att skriva ... men skriver förmodligen mer ikväll ! see ya , kyss <3
(bjuder på en ful och gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0