Hata romarna !

shoo , dagen har väl vart ganska okej , SO , hel , tidig lunch :P idrott , tyska , hemkunskap !
på SO:n jobbade vi med romarna, jag fattade nada , men jag gjorde äntligen klart ett kapitel , sen på helen så var jag och emma nere på slöjden och jobbade , skööönt !
På idrotten hade vi en vikarie , vi körde fotboll , hel plan , för en gång skull ....
sen tyska , vi kolla klart på filmen , mamma mia , sen elevens val , asså hemkunskap , vi bakade baugetter , igen, jag tror jag kan receptet och hur man ska göra utantill  !:P
haha , nu sitter jag här med SO - boken framför mig .... det går ju jätteebraa , och idag på tyskan så fick vi ngt jävla papper med typ 100 glosor som vi ska kunna utantill om tre veckor  !:O:O
haha , seriöst , jag oroar mig skitmycket för SO-provet , jag kmr få underkänt .....
haha , nejdå , nu har jag inge mer att skriva , ikväll blire spinning med laget , såå kyssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0