Godmorgon !

Fan !
jag somnade tillsist igår ... , och eftersom det var helg så kunde ju jag sova ut , men neeej .... jag vaknade halv åtta av min jävla cp-hosta !
åååååh , jag hatar , HATAR att var sjuk !
och när jag väl har vaknat så har jag jättesvårt att somna om -.-
så nu är jag inte på världens bästa humör .....
nu ska jag nog fixa lite frukost med mamma :D
sen ikväll kanske jag ska till kari och marie , terese och elin åker till japan snart , så det ska bli en liten avskedsfest , dom ska vara där i typ två år ? ! :P
men om jag har feber så följer jag nog inte med , aja , fram tills dess blire väl bara ligga och mysa till en film eller ngt ;)

så , so long bitchies ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0