godmorgon ♥

jag vaknade tidigt , idag igen , typ halv sju :S
och då tänkte jag , jag kan ju kolla feber nu och om jag inte har feber så går jag till skolan idag , för jag skiter i om min hals är helt cp ....
men när jag sen ställde mig upp började hela rummet snurra runt mig .. *hjälp* så jag la mig ner direkt , fan vad läskigt alltså !
så jag blir hemma idag med ... :(
och nu , mitt huvud dunkar på som in i helvete !

seriöst , jag börjar fan längta tillbaka till skolan på riktigt !
liksom , vad finns att göra hemma när man är sjuk ?
typ , sova - data - tv - äta ...
haha , nejmen , nästan :P
nu ska jag nog äta lite frulle , och ta en jävla alvedon *ajajaj* mitt huvuuuuuuuud !
>.<

skriver mer sen , pusssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0