godkväll allesammans ! :D

hej , jag har inte skrivit på hela dan , usch på mig ... men jag har faktist haft fullt upp , först en ganska tråkig skoldag , no , kollade på en film , typ love boogie , lite overklig , men bättre det än att jobba iaf ;) sen so , no ... igen , fysik den här gången , sen lunch , svenska , matte o klassråd . sen cyklade jag hem med stella , då kom jag hem vid typ halv fyra , och jag pluggade so från att jag kom hem , till klockan kvart i fem ! *stolt* , hahaha ! sen så cyklade jag till träningen mde ellen , en halvjobig träning idag faktist , och imorn är det boxning , det ska bli roligt ! :D nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa ett ta , förhoppningsvis , om inte ögonlocker stänger sig direkt ... :/ haha , aja , här får ni iaf videoklippen från fredags ! :D puss och godnatt ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0