friskare än friskast ! ♥

heej , förlåt att jag inte skrev på hela dagen igår ... jag hade annat för mig , men såhär såg iaf dagen ut :
äta frukost - göra mig i ordning - städa rummet - cykla till matilda , för att prata , tack matilda , jag älskar dig <3
sen åkte jag hem ca . halv fýra och åt , sen cyklade jag ner till ramdalen och kollade på när flickorna spelade .
efter matchen cyklade jag hem med alexsina . haha , sen hade jag lördags-mys med familjen !

haha , och idag ska jag åka och titta på matchen , igen , jag har inte feber längre , vad jag tror iaf ....
men jag känner mig frisk som en ärt- hjärna ? haha , kom inte på någe bättre ord :P
jag tror att den börjar klockan fyra ....

och imorn ska jag äntligen få gå till skolan igen och träffa alla underbara människor , jag har ju spenderat hela den här långa veckan i sängen och försökt att bli frisk , och nu äntligen är jag det ! :D
det är nog första gången jag längtar  till skolan ..... ;)

nu ska jag forsätta vara social via msn , sen tror jag jag ska sätta på någon gammal barnfilm och krypa upp i soffan med en varm filt !
vi får nog se hur det blir med matchen sen , eftersom det regnar rätt rejält nu ....
men så kräsen får man väl inte vara , haha , vi får la se !

nu ska jag inte babbla mer , kyssar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0