feber , igen och igen och igen och igen ........

herregud asså !
nu har jag feber igen , så jag blir nog hemma imorn med -.-
fan !
det är som en jävla bergochdalbana (stavning ?) hela tiden !
ena dagen har jag feber och nästa dag är jag frisk :S
ååh , jag VILL till skolan , och jag VILL verkligen spela fotboll !

jag pallar inte datan längre ...
aja , nu är det som det är , det är bara att stå ut lite till , men jag lovar er att jag kommer att vara frisk som en *nötkärna* på måndag ( det trodde iaf ellen )
haha :D
jag lovar , det ska jag också .

nu har jag precis ätit , just nu tränar jag lite tyska , det går fan inge bra , jag får typ alla fel hela tiden ?
fast jag klickar på rätta svaret hela tiden så får jag liksom aldrig in det i hjärnan >.<
ååh , jag är så tröttt -.-
senare blir det att krypa upp i soffan med familjen och titta på sveriges värsta bilförare , haha , jävla dårar det där asså ! x)
nu ska jag sluta , orkar inte mer , blir förmodligen det sista , men det får vi väl se , så , jag säger det väl nu då , godnatt - pussar , dröm sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0