Failad kladdkaka ...

hejsan allihoppa !

nu har man nyss kommit hem från the school som har varit ganska okej .

den såg ut såhär :

so - hel - tidig lunch - idrott - tyska - elevens val (hemkunskap)

so:n gick sådär , lite långtråkigt , fick iaf reda på resultatet på mitt so prov , jag fick VG ++ :D
mycket stolt e´ vad jag e´ !
sen hel , läste ut min engelska bok , typ falling awake , ganska bra !
sen hade vi tidig lunch , men tyvärr så var den inte så god , typ korv pepparossås och potatis -.-
sen idrott , riktigt kul faktist , fast jag ansträngde mig inte mycket alls , körde pingis med stella :P
sen tyskan dårå , vi hade typ prov , läs&hör-förståelse prov !
utan förvarning också , aj då , men det gick väl ganska bra för mig ändå .
sen så hade vi hemkunskap ...
jag och sara bakade en *jättegod* kladdkaka ...
den blev lite failad bara .
först så vispade jag lite för mycket grädde , typ tre dl istället för två , och då räckte det typ inte till alla !
aja baja på mig ! ;)
sen så satte vi i kladdkakan i ugnen , och efter tjugo min ( den skulle vara i ugnen i trettio min .. ) så sa jag till a-k att den såh lite rinnig ut .. då upptäckte a-k att ugnen inte var på !
det var bara lampan sara hade satt på !
bra jobbat gullunge (a)
och då var det bara 40 min kvar av lektionen .. så vi satte in den i ugnen igen , men när vi tog ut den igen efter *tio* min , för att hinna äta och diska mm . så var hela j***a översidan bränd/ svart .....
då var det *någon* som hade skruvat upp ugnen till 225 grader istället för 175 :S

så den vart inte så lyckad precis ....
jaja , inget at deppa över mer nu , man lär sig väl av sina misstag ;)

nu ska jag faktist inte babbla mer ... jag ska med sara till ramdalen , sen är det spinning som gäller!

puss på er alla !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0