varför finns det rubriker ?!

tjääänare !
har nyss ätit kvällsmat , mums .
idag har jag först varit med mina brudar , sen stuckit till träningen vid två .
den var rätt rolig , men jag var helt seg :(

jaja , sen när jag kom hem orkade jag inte duscha direkt så jag la mig & läste , haha .
men nu har jag duschat & jag orkade till och med raka benen (grattis sofia !)
och , jaa ,nu blir det väl att mysa till en film eller något i den stilen , det är ju en  låång dag imorn också ;)
och så har vi match mot valla ,det kommer att bli kanon !
det var allt för mig , kanske kommer ett till inlägg senare , let´s see :)
slänger in en härlig låt också (det var vääääldigt längesen ha jag märkt)
själva låten börjar vid ca . 0:30 .


& juste , ja vet att jag typ aldrig lägger in nya bilder (eller bilder överhuvudtaget) , men jag har faktist en anledning :min kamerasladd är trasig , jag ska fixa en ny , i promise , men när vet jag inte....
pussen


Kommentarer
Postat av: Sandra(:

Heej, vad heter låten?:)<3

2010-06-22 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0