väntar på saaaaaaaara ;)

tjenixen ;)
haha.
väntar på att sara -älskling ska komma .
vi skulle åkt in med mamma till nyköping idag .
men när jag kom hem så hade hon redan åkt , snacka om surt :/
asså , hon skulle vara in vid lassarettet vid halv tre , och vi slutade två ,& jag o sara cyklade som galningar hem,men ändå hann vi inte ,men det blir bättre att åka imorn istället .
då slutar vi ju klockan 11.00 !!
HAHA
dagen idag var s ä m s t , verkligen , så jäääävla tråkig.
pallar inte berätta detaljer .
förutom att andré tog min mobil och gav dem till markus , då kan man säga att jag var irriterad , mitt humör var inte på topp det .
och vid fem så äre träning , jaaa .
äntligen något som gör dagen lite roligare !
a l l a kommer idag tjejer ! :)
vi "ses" , pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0