*stolt*

hihi , som rubriken säger , jag är stolt :)
jag & matilda sprang hela vägen , även om det bara var 4.5 km så är jag nöjd .
det var faktist inte så jobbigt , det var bara när man kom in i mål som man kände att benen var gelé , men annars så blev jag faktist inte så jättejätte-trött ....
det är en kort kort skol-dag imorn , slutar runt ett , mycket skönt må jag säga, om det är fint väder blir det nog mest att ligag ute i solen resten av dan ;)
ääääääääälllllllllllsssssssssskkkkkkkkkaaaaaaaaaa ssssssssssooooooooommmmmmmmmmaaaaaaaaarrrrrr !

nu ska jag faktist hoppa in i duschen , puss & godnatt mina hjärtisar

ni ska få några bilder från helgen :

tröjan från vero-moda jag tänkte köpa , från i lördags .

haha , blåa tjocktröjan jag köpte .cubus , sen klaras glasögon hon köpte ...haha , fail ...

och sist en bild från lördags , när sara & jag satt & hade myyys på berget .

så , måste duscha nu , pusss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0