sommar sommar sommar & sol sol sol

hola amigos !
(kan inte spanska,bara lite)
haha (a
har nyss ätit våfflor , mumsigt värre ;)
vi var ju på femöre idag , det är faan typ 20 grader varmt , seroöst , så JÄVLA SKÖNT !
vi tjejer gick bort till en klippa och la oss & solade-läste-pratade & fikade .
haha , det var bara stella som badade , jag hade tänkt göra det , men det var för kallt :/
badkrukan number one here , neejrå .
jag badar bara det är lagom skönt ;)
jag kanske ska vara med ellen-dellen sen. (min syssling)
just nu satt hon hos tandläkarn , hon skulle ringa sen.
så , vi får väl se hur det blir .
nu ska jag sätta på en film eller något , sen ska jag nog lägga mig ute i solen igen ,tror jag !
btw. älska sol , älska sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0