sofia - det är jag det

hahaha.
jag kom iväg till stan iallfall.
jag satt & funderade på om jag inte skulle ta & åka till tempo ,köpa kontantkort , skaffa gratis-sms och sen fixa en sms-biljett .
och gissa ?
eftersom jag är sofia så är det väl klart att jag gör det !
så jag satt på bussen vid ca.kvart i två , var i stan vid två ungefär ;)
haha ,sen mötte ellen upp mig där .
det blev en riktig härlig dag , blev iförsej inte mycket köpt ,bara en bikini .
men antingen ska jag dit igen på lördag , eller så åker vi till norrköping .
vi får se .
här får ni en bild på bikinin :
'
och så kan jag bjuda lite på mig själv-för en gång skull
såja , juste .lägg märke till shortsen på den första bilden . mamma klippte av ett par av mina gamla jeans till jensshorts , haha , smart va ? ;)

imorn blire kolmården , haha .
puss & godnatt älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0