matilda i andra luren

sitter & snackar med matilda i andra luren som ni kanske fattade ...
vi snackar om imorgon , vi ska ju till linköping ;)
idag så har jag först varit på kattberget med syster , riktigt härligt att bada & sola !
sen så typ var vi efteråt & gjorde inget spec , haha .
sen vid halv sex så skulle hon iväg & klippa sig så då var jag med frida .
vi har inte heller gjort någe spec , & nu så sitter jag här :)
juste angående imorn , nu ska jag berätta lite för er :

OIK damer & vi ska iväg till linköping för att först träffa typ damerna i linköping (mästarna i sverige) och dom ska snacka med os och blablabla ;)
sen ska vi typ äta på reasturang & shoppa & sån´t ;)
sen vid typ sju så ska vi kolla på deras match , Linköping - AIK , kommer bli så jävla kul asså !


sådär , nu har ni fått veta lite mer om den dagen , jag är inte direkt bäst på att förklara , men men .
nu ska jag nog börja göra mig i ordning lite smått , är faktist rött trött + att man måste ställa väckarklockan imorrn -.-
det hatar jag att göra på sommarlovet , men , sån´t e livet !

puss & godnatt babies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0