match idaaaaaaag

godmorgon ... eller vad man nu ska säga ...
jag har precis gjort mig klar , idag blir det nog mest att ligga i solen , sen vid sex så har vi ju match , mot triangeln , 15-års-cupen ;)
riktigt taggad asså , ska bli skitkul !
nu är jag så snäll så ni ska få lite bilder av mig , som jag glömt att ladda upp , men här kommer dom :
från brölloppet .
också från brölloppet.
från saras födelsedag (det kommer fler...)
bild från midsommar - den goda efterätten . vit choklad-mousse med jordgubbar , muuuums :)
från igår - hos kari & marie .
hos kari & marie .
såja , det får räcka .
nu ska jag lägga mid ute i solen & tagga som faaan till match , pussen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0