kolmården ♥

idag så var ju alla sjuor på kolmården.
bussarna skulle komma kvart i nio .
då stod vi ute och väntade .
men dom var sena , så den första bussen kom typ tio över -.-
och B & D fick inte åka tillsammans ,som vanligt .
så , vi fick åka med C , jippie !
jaja ,när vi väl kom fram så var vi försenade (dumma bussar) , så vi fick ha föreläsningen direkt .
sen efter ett tag fick vi bara tjugo minuters lunch-rast !

jaja , efter det delade dom in alla i tre grupper , och så kollade vi på alla djuren , & ledarna pratade om dom .
sen vid typ två så kollade vi på delfin-showen , hahaha :)
ni får bilderna imorn , det är något fel nu , så det går inte att ladda upp dom , men dom kommer imorn.
nu har jag typ ätit , träningen gick ganska så bra . är jävligt taggad inför borta-matchen på söndag mot typ enhörna ?
spela roll . vi ska iaf vinna !!
nu orkar jag inte skriva mer , förresten , vet ni vad jag kom på idag ?
joo , att vi har matte-prov imorn och jag glömde matteboken i skolan ... -.-
fast det är inte så jätte jätte svårt .
det är om uttryck & ekvationer , men jag har typ glömt bort dom första kapitlena (stavning?)
jaja, pussss & godnatt , sweet dreams 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0