jogersöööööööö

hellu !

kom hem för ett tag sen från jogersö .
nu ska jag berätta om min dag :
runt klockan halv två någon gång så åkte jag & älsklingen sara in till nykp ( haha , jag fick som jag ville , som alltid dårå (a)
så gick vi runt på stan & hade det toppen , jag köpte en liten väska från åhléns - 149 kr .
och sen ett par gladiator-skor från din sko - 349 kr .
är riktigt nöjd med båda köpen asså !
sen runt fem åkte vi hem .
så cyklade vi hem till mig , åt glass och cyklade till p-lund .
där satt vi typ & snacka & efter ett tag kom emelie & stoffe .
så jag och emelie gick till dunja och maggi (som också var vid skolan) .
och då betsämmde jag & emelie att vi skulle ut och springa på jogersö .
så när jag hade ätit & packat & liknande så var klockan typ halv nio ?!
men vi cyklade ner till jogersö & sprang 2.5 km ändå ;)
riktigt härligt må jag säga !
sen efter det kom sara & då bytte jag & emelie om , och sen så badade vi !
och sara var fotograf 6 tog en massa kort !
dom kommer nog upp här så småningom .
det var faktist skitvarmt i vattnet (runt 20 grader tror jag) men superkallt i luften ( det blåste som fan)
nu ska ni få lite bilder .
här är från dagen outfit / facelook igår (i linköping)
jeansshorts - klippt av ett par jeans ...
turkost linne - cubus
vit kofta . hm , tror jag ?
sen en jätteseriös facelook ...

och lite bilder från jogersö då :






och sen på väskan & skorna jag köpte .



såja , nu pallar jag inte mer , ska göra mig i ordning för natten , puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0