it will never happen - I know

hejsan alla bebisar !
haha , skoja , är trött ås blir lite konstig då ...
sitter och målar mina naglar , fransk manikyr blir det , har även duschat , rakat benen & mamsen har klippt mina toppar , det blev en aning kortare , men det är skönt att det slitna försvann iaf ;)
matchen idag gick väl sådär , första halvlek gick super , men andra ....
det blev iaf 3-1 till triangeln ...
imorn så ska vi typ ha någon olympiad i skolan , :/
men nu ska jag borsta mina tänder , sen blir det att krypa upp i sängen , jävligt trött nu alltså .
juste ,imorn börjar vi inte förrns klockan halv tio , wiiho , sovmorgon is lovely !

godnatt mina änglar , sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0