holländare in my ♥

haha , våra holländare är för faan as-shyssta !
satt & snackade med dom (på engelska) skitlänge förut och många skratt blev det .
dom försökte också lära mig ett holländskt kortspel , det gick väl sådär , trög är bara förnamnet ;)

matilda sover förmodligen här tonight , haha , då blir vi sex stycken , viktor & klara , edith & sofie (holländarna) och jag & matilda .
men det går nog braaaaaa !
idag var fan den bästa skoldagen på LÄNGE !
det var helt galet !
imorse vra jag hos tandläkarn , det gick great , dom sa att det såg toppen ut !
sen så gick jag tillbaka till skolan , då kollade vi mr.bean , haha ,så jävla dum i huvudet !
sen så typ åt vi lunch , så jävla crazy i matsalen asså !
hamza & johan med alla holländare :)
jävla kul !
den här skoldagen är nåt man alltid kommer att minnas !
nu ska jag gå & äta , pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0