hemma :)

nu är jag hemma igen , träningen var asrolig !
& det gick ganska bra , förutom med mitt knä .
jag har ingen aning av vad som hänt , men det typ drar under knät när jag , går, springer ,går i trappor & böjer mig ner .
men det gör olika ont hela tiden :(
faan , jag ska för i helvete inte få några jävla problem !

jajaja , och matchen imorn är inställd . pga. för lite folk :(
åååh!
haha , imorn blir en härlig dag .
ska till femöre (bara våran klass) sen får vi typ bada,sola,leka , vad vi vill , och sen slutar vi vid elva !
super sköööönt !
då blire att åka hem och äta lunch , sen ska jag försöka få tag i nån som kan/vill hänga med till nykp .
behövs en massa , NÅGON SOM VILL HÄNGA PÅ ? ;)

jaja , har inte mycket att skriva , pusssssssssen
you never know when -
but someday , somhow ,
i promise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0