ni är så otroligt jävla bäst ♥

heeeej .
som jag sa, det skulle bli en lååång dag .
haha , det blev det verkligen :)
som sagt , vi firade älsklingen sara igår .


först på morgonen träffades jag fanny & emma hos fanny & åkte ut med båten för att hitta en ö .
och plockade fram alla saker vi skulle ha med oss .
när vi hittat en ö så stannade jag & matilda där .
så länge så satte fanny & emma upp tältet ( halvt iaf ) ....
efter ett tag skjutsade fanny ut ellen till ön också .
sen fixade vi tre där , gjorde det lite mysigt med filtar & fixade grillarna och sån´t ;)

så ringde fanny til sara och sa att hon kunde komma (fanny hade sagt till sara att hon skulle va med fanny &  sova med henne , bara fanny asså)
men sen när sara kom satte fany & emma på henne en ögonbindel sen så satte dom henne i ringen bako båten , snacka om läskigt ... :O

jaja ,tillslut kom dom till ö:n och vi badade & solade & grillade & skrattade & hade det super , haha , knäpp mening där , & & & & , haha .


sen vid kvart i fyra började vi dra oss hemåt (eftersom vi hade mach) .
så var samlingen klockan fem .
vi vann matchen med 10-0 , mot valla
fast vi var ändå inte särskilt bra , kunde ha varit mycket mycket bättre ...

jaja , efter matchen cyklade vi direjt hem till fanny & åt pizza , muuuums .
sen typ badade vi ?
sen låg vi i tältet & snackade & skrattade & hade det toppen !
vi somnade runt halv två .
jag typ vaknade & somnade hela natten , haha x)


sen imorse typ bär vi vaknade (runt tio nånting) så tog vi ett morgon-dopp ,så jävla härligt !
sen åt vi frulle , fixade i ordning tältet & så .


och så åkte vi ut med båten & åkte ring , så underbart !

sen åkte typ alla hem , bara jag sara & matilda som var kvar ...
vi gjode i ordning lite hamburgare till lunch .
sen skulle sara iväg till stugan .


så jag fanny & matilda har typ badat & solat & bakat .
haha .

bara så att ni vet det brudar , ni är absolut dom bästa . jag vill att ni ska veta det också .
jag ÄLSKAR er mina underbara vänner ♥



tack för dom bästa dagarna i mitt liv , det är med er jag vill leva .

bilder kommer , måste be någon skicka , men ha tålamod .
blev en jävligt lång text det här , men nu har ni fått veta vart jag har hållit hus ;)
kommer nog inte bli världens bästa uppdatering imorrn heller , är ju midsommar & vi ska bort .
men jag ska iaf försöka att slänga in ett inlägg inna jag åker , vi får se .

pussssen  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0